Mercator razdvojen od Konzuma u BiH, donesena odluka o dokapitalizaciji

Sastanak Privremenog vjerovničkog vijeća Agrokora održan je  u Zagrebu i na njemu je donesena konačna odluka o razdvajanju Mercatora i Konzuma u Bosni i Hercegovini, potvrđeno je za Klix.ba.
“Donesena je odluka o razdvajanju dva brenda, kao i odluka o dokapitalizaciji Konzuma po onim prijedlozima koje je donio povjerenik Vlade Republike Hrvatske za Agrokor Ante Ramljak”, kazao nam je šef pregovaračkog tima Skupštine dobavljača koja djeluje u okviru Udruženja poslodavaca FBiH Miljenko Crnjac.

Dodao je da je sastanak tek završen, te da su još uvijek nepoznate informacije o odluci vezanoj za dugove Konzuma prema bosanskohercegovačkim dobavljačima.

Podsjećamo, dug prema bh. dobavljačima veći je od 60 miliona KM, a potražuje ih blizu 1.100 dobavljača.

Naknadno su iz Agrokora saopćili da je, u namjeri da snažno podrži proces transformacije i daljnje stabilizacije poslovanja Konzuma BiH, Privremeno vjerovničko vijeće Agrokora danas u Zagrebu donijelo odluku o davanju saglasnosti vanrednom povjereniku za dokapitalizaciju Konzuma BiH u iznosu od 68,7 miliona KM kroz društva Ledo Čitluk i Sarajevski kiseljak. Vijeće je također podržalo odluku da Agrokor Konzumu BiH osigura svježu likvidnost u iznosu do 29,7 miliona KM.

“Ovim odlukama se obezbjeđuje budućnost Konzuma BiH, koja uključuje očuvanje više od 3.700 radnih mjesta i plaćanje potraživanja dobavljača, na dobrobit ukupne ekonomije Bosne i Hercegovine. Agrokor u cijelosti podržava strategiju Konzuma BiH za stabiliziranje poslovanja i današnjim je odlukama pokazao da je spreman dati punu podršku daljem razvoju kompanije”, saopćeno je.

Dodaje se da je odlukama danas održanog Privremenog vjerovničkog vijeća Agrokora otvoren put i da Mercator poduzme korake potrebne kako bi se realizirao plan unutar kojeg Mercator tokom septembra vraća 83 sadašnje trgovine Konzuma BiH pod brend Mercator.

“Razdvajanjem Konzuma BiH i Mercatora počinje nova strategija Konzuma BiH koja će još više biti prilagođena potrebama i navikama bosanskohercegovačkih potrošača, a sve u cilju postizanja što boljih poslovnih rezultata. Unutar svoje buduće poslovne strategije, u koju duboko vjeruje, Konzum BiH će se fokusirati na trgovine male i srednje veličine. Stvaranju budućih boljih poslovnih rezultata će znatno doprinijeti i prestanak daljih obaveza plaćanja zakupa za velike trgovine Mercatora kao i obaveze njihovog održavanja”, istaknuto je u saopćenju za javnost.

Dodaju da je kompletan proces vođen s posebnom pažnjom posvećenom očuvanju radnih mjesta i socijalnom osjetljivošću, a zaštita interesa uposlenika kompanije Konzum BiH je bila prioritet.

Klix.ba

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti javno objavljena.Potrebna polja su obilježena *

*