NIKlforija u Mercatoru

Od 01. septembra u Konzumu, Mercatoru i DP Marketima zavladala je NIKIforija. Glavni junaci ove vesele avanture su Ninja kornjače i omiljena Hello Kitty. Ovaj super zanimljivi Loyalty program oduševit će djevojčice i dječake, ali i njihove roditelje.

Ninja kornjače obožavaju djeca širom svijeta, a nakon svjetske premijere filma Teenage Mutant Ninja Turtles, koji se počeo prikazivati i u našim kino dvoranama, možemo očekivati pravu ninjomaniju. Hello Kitty, omiljena maca koja je osvojila kako najmlađe tako i one nešto starije pripadnice ljepšeg spola, ove godine slavi i svoj četrdeseti rođendan. Naime, ovaj interesani lik s crvenom mašnicom dizajnirala je japanska dizajnerica Yuko Shimizu, a prvi put se pojavila 1974. godine u Japanu. Prepoznavši snagu ovih, zasigurno svjetski najjačih licenčnih brandova, Konzum, Mercator i DP marketi su za svoje kupce pripremili nezaboravnu avanturu u prodavnicama, koje će biti u potpunosti u znaku ovih omiljenih dječijih likova.

NIKIforija se sastoji od više elemenata koji ovaj Loyalty program čine uzbudljivim. Kupovinom u iznosu 15KM ili kupovinom posebno označenih proizvoda koji sudjeluju u programu, kupac na blagajnama dobija besplatnu 3D karticu sa žigom. Kolekcija 3D kartica sastoji se od 36 različitih kartica s likom Ninja kornjača odnosno Hello Kitty, koje nisu samoljepljive te su stoga pogodne za igru i razmjenu. Sakupljanjem atraktivnih 3D kartica s likovima Ninja kornjača i Hello Kitty, cilj je popuniti posebno osmišnjen album. Uz polja predviđena za umetanje 3D kartica, album sadrži i mnoštvo dodatnih priča, igara, bojanki i zagonetki, izvrsnih za čitanje i zabavu. Ninja kornjača i Hello Kitty albumi dostupni su u cool kutiji za zabavu, tzv. Collector box-u, koji se nalazi u prodaji po cijeni 6,95 KM. Uz album za umetanje 3D kartica, Collector box sadrži i 2 društvene igre, Rollinz figurice, kockicu za igru te knjižicu za sakupljanje žigova. Uz sakupljenih 10 žigova, kupac na blagajni osvaja besplatnu Rollinz figuricu. Rollinz figurice mogu se nabaviti i u redovnoj prodaji po cijeni 2,95 KM.

Loyalty program NIKIforija tresti će Konzum, Mercator i DP markete sve do 26. oktobra 2014. godine. U tom periodu bit će organizirano mnoštvo prigodnih događanja i vesele zabave s popularnim Ninjama i Hello Kitty u prodavaonicama Konzuma, Mercatora i DP marketa diljem Bosne i Hercegovine. Djeca i roditelji imat će priliku uživati u atraktivnim zabavnim sadržajima i programu u velikom NIKIforija selu. Prvo druženje planirano je već ovog vikenda u Sarajevu, a u narednim danima, vesela Njinja i Hello Kitty družina posjetit će Banja Luku, Livno, Mostar, Doboj, Zenicu, Tuzlu i Bijeljinu.

(RTV7)

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti javno objavljena.Potrebna polja su obilježena *

*