Razlog za ovakvu odluku jeste veliki broj kritika koje su već dugo upućivane menadžmentu Facebooka, uz tvrdnju da je riječ o beskorisnoj opciji i da se u trending vijestima najčešće nađu one lažne.
Ova opcija bila je dostupna korisnicima pet zemalja i od klikova medijske kuće su imale udio zarade od 1,5 odsto.
Kompanija trenutno testira druge načine “dostavljanja” popularnih, najnovijih, ali i drugih kategorija, kakve su na primer lokalne vijesti.
Bivši urednici Facebooka rekli su da su negodovanja o trending vijestima počela 2016, i dodali da su imali pravo na uređivanje naslova, i priznali su da su “rutinski potiskivali” konzervativne priče.
Mnogim korisnicima ove društvene mreže bilo je teško da zamisle da će Facebook moći da zamijeni Twitter kada je riječ o plasiranju vijesti. Opcija trending vijesti je ovoj platformi pomogla da brže prikupi informacije, ali, to nije navelo ljude da se naviknu na takav način informisanja i veruju u objavljen sadržaj.
Facebook je objasnio kako će uklanjanje trending vijesti dati priliku novim novinarskim proizvodima. U njihovom obrazloženju nije jasno navedeno da li će na ovom dijelu Početne stranice (“News Feedu”) biti uvedena sasvim nova opcija ili će ipak biti riječ samo o drugačijem načinu distribucije vijesti.
(Vijesti.ba / NN)