Javni konkurs za izbor upravitelja stambenih zgrada na području Grada Tuzle za period 01.01.2019. do 31.12.2021.godine

Na osnovu odredbi članova 5. i 6. Pravilnika o uslovima za obavljanje poslova upravitelja („Službeni glasnik Grada Tuzla“ broj: 1/16 i 7/18)(u daljem tekstu: Pravilnik) i Odluke o raspisivanju Javnog konkursa za izbor upravitelja stambenih zgrada na području Grada Tuzle za period 01.01.2019. do 31.12.2021.godine broj 11-23-562/18 od 29.08.2018.godine, Komisija za provođenje Javnog konkursa za izbor upravitelja stambenih zgrada na području Grada Tuzle za period 01.01.2019. do 31.12.2021.godine, r a s p i s u j e JAVNI KONKURS za izbor upravitelja stambenih zgrada na području Grada Tuzle za period 01.01.2019. do 31.12.2021.godine

USLOVI KONKURSA:

I OPĆI USLOVI

Upravitelj mora da ispunjava opće uslove propisane Pravilnikom, za dobijanje odobrenja za rad, odnosno, za posjedovanje certifikata, a to su:

1. Da je pravno lice registrovano kod nadležnog suda za slijedeće djelatnosti prema Odluci o klasifikaciji djelatnosti BiH 2010 („Službeni glasnik BiH“ broj 47/10), a to su: – upravljanje nekretninama uz naknadu ili na osnovu ugovora (šifra djelatnosti 68.32), – računovodstavene, knjigovodstvene i revizijske djelatnosti; porezno savjetovanje (šifra djelatnosti 69.20), – savjetovanje u vezi sa poslovanjem i ostalim upravljanjem (šifra djelatnosti 70.22), – arhitektonske djelatnosti (šifra djelatnosti 71.11), – inženjerske djelatnosti i s njima povezano tehničko savjetovanje (šifra djelatnosti 71.12), – pomoćne djelatnosti upravljanja zgradama (šifra djelatnosti 81.10),

2. Da je fizičko lice registrovano kod nadležnog organa uprave za obavljanje poslova iz tačke 1. ovog člana u vidu osnovnog zanimanja.

II POSEBNI USLOVI Upravitelj mora ispunjavati slijedeće posebne uslove propisane Pravilnikom, za dobijanje certifikata:

1. Da je osposobljen da obavlja poslove upravljanja stambenim zgradama, odnosno da posjeduje program-software za: – vođenje svih potrebnih evidencija o stanovima, vlasnicima stanova, poslovnih prostora, garaža i zajedničkih dijelova zgrada, – vođenje odvojene knjigovodstvene evidencije i operativno finansijsko poslovanje u funkciji upravljanja i održavanja zajedničkih dijelova stambenih zgrada za svaku stambenu zgraduulaz, – izradu godišnjih planova i programa za velike popravke-poboljšanja, zamjenu dotrajalih elemenata stambenih zgrada, kao i plana modernizacije stambene zgrade po zahtjevu etažnih vlasnika stambene zgrade-ulaza, – izradu kalkulacija, raspisivanje tendera-licitacija, prikupljanje ponuda i odabir izvođača i nadzornog organa na izvođenju radova;

2. Da nema neizmirenih obaveza po osnovu javnih prihod

3. Da mu račun/računi u poslovnoj banci nije/nisu blokiran/blokirani;

4. Da se ne vodi krivični postupak u odnosu na pravno ili fizičko lice koje se prijavljuje na javni konkurs;

5. Da u odnosu na istoga nije pokrenut stečajni ili likvidacioni postupak;

6. Da u periodu od januara tekuće godine pa do dana objavljivanja javnog konkursa nije poslovao negativno;

7. Da ima minimalan broj zaposlenog osoblja u skladu sa Uredbom o uslovima koje je preduzeće, odnosno drugo pravno lice dužno da ispunjava u pogledu broja zaposlenih radnika radi obavljanja registrovane djelatnosti („Službene novine Federacije BiH“, broj : 15/98) i drugim propisima iz oblasti zapošljavanja, i to: stalno zaposleno osoblje ili osoblje zaposleno po osnovu ugovora o radu za potrebne faze radova.

DOKUMENTACIJA :

Uz prijavu na javni konkurs kandidati dostavljaju slijedeću dokumentaciju u originalu ili ovjerenoj fotokopiji: – rješenje o registraciji (ne starije od 3 mjeseca), – obavještenje o razvrstavanju djelatnosti prema važećoj klasifikaciji djelatnosti ukoliko je kandidat fizičko lice (ne starije od 3 mjeseca), – uvjerenje o poreznoj registraciji, – uvjerenje o registraciji u Jedinstvenom registru obveznika indirektnih poreza, – dokaz o posjedovanju programa – software iz člana 3. Pravilnika, – dokaz o broju zaposlenih radnika (matična evidencija aktivnih osiguranika), – bilans stanja i bilans uspjeha za period januar tekuće godine pa do dana objavljivanja javnog konkursa, – uvjerenje o izmirenju javnih prihoda po osnovu direktnih poreza (ne starije od 1 mjeseca), – uvjerenje o izmirenju javnih prihoda po osnovu indirektnih poreza (ne starije od 1 mjeseca), – uvjerenje da protiv kandidata nije pokrenut stečajni ili likvidacioni postupak, – potvrda poslovnih banaka kod kojih kandidat ima otvorene transakcijske račune, da isti nisu bili blokirani od dana otvaranja računa pa do dana objavljivanja javnog konkursa, – uvjerenje/potvrda nadležnog organa da se u odnosu na kandidata ne vodi krivični postupak (ne starije od 3 mjeseca).

POSEBNE NAPOMENE:

Prijave na javni konkurs sa pratećom dokumentacijom dostavljaju se u zatvorenoj koverti na adresu: Služba civilne zaštite Grada Tuzla Ulica Aleja Alije Izetbegovića broj 4. ( zgrada „Jupiter“) sa naznakom „ZA KONKURSNU KOMISIJU-NE OTVARAJ“ Javni konkurs ostaje otvoren 30 (trideset) dana od dana objavljivanja u dnevnim novinama. Nepotpune i neblagovremene prijave neće se razmatrati i iste će biti odbačene. O rezultatima javnog konkursa prijavljeni kandidati će biti obavješteni najkasnije u roku od 30 (trideset) dana od dana zatvaranja istoga. Infomacije vezano sa javni konkurs kandidati mogu dobiti u Službi civilne zaštite Grada Tuzle, svakog radnog dana u periodu od 08,00 do 12,00 sati.

 

 

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti javno objavljena.Potrebna polja su obilježena *

*