U Kini oborili rekord na ”Dan samaca” potrošivši 30,8 milijardi dolara

Kineski div internetske kupovine Alibaba Group u nedjelju, na Dan samaca, koji se tradicionalno obilježava 11. novembra za 24 sata ostvario je promet veći od 30,8 milijardi dolara, javlja CNBC, prenosi Anadolu Agency (AA).

Dan samaca u Kini je najveći svjetski događaj kada je u pitanju online kupovina, a najveći konkurent mu je američki Crni petak.

Kompanija je u prvih 85 sekundi ove godine ostvarila promet od rekordnih milijardu dolara.

U Kini je 2009. godine, kada se prvi put na online portalima za trgovinu u sklopu holdinga Alibaba obilježio 11. novembar, ostvarena online trgovina od samo osam miliona dolara. Praznik ”Dan samaca” izmislili su kineski studenti 90-tih godina prošlog stoljeća.

Slijedeći trend prethodnih godina i ove godine najviše je kupljeno elektroničkih uređaja, među kojima prednjače pametni telefoni.

(AA)

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti javno objavljena.Potrebna polja su obilježena *

*