56b9b899-e20c-450f-b093-5fee0a0a0a67-stikle1-preview

Otvorili lažnu luksuznu radnju i cipele od 20 dolara prodavali kao dizajnerske

Prilikom otvaranja prodavnice u Los Angelesu, američki lanac prodavnica jeftine obuće Payless napravio je društveni eksperiment. Naime, napravili su grandiozno otvorenje lažne pop-up prodavnice koju su nazvali Palessi i u kojoj su prodavali cipele čija je vrijednost 20 dolara.

Na otvorenje su pozvali mnoge influensere koji su se divili luksuzu nove prodavnice u Los Angelesu, ne znajući da u rukama zapravo drže cipele koje inače koštaju 20 dolara.

Payless je na otvorenje luksuzne lažne prodavnice donio i kamere ispred kojih su mnoge influenserke govorile o “eksluzivnoj” obući. Jedna žena rekla je kako definitivno vrijedi dati 400 dolara za ove cipele, a druga je rekla kako su njihovi proizvodi elegantni i sofisticirani.

Jedna žena je za par čizama izdvojila čak 640 dolara, a lažna trgovina je za nekoliko sati zaradila 3.000 dolara. Ipak, bili su fer i influenserima koji su kupili njihove proizvode vratili novac poklanjajući im obuću koju su kupili.

Iz lanca prodavnica obuće Payless naglasili su kako je njihov cilj bio podsjetiti kupce da je i obuća koju možete kupiti za pristupačnu cijenu također moderna.

CNN podsjeća na studiju iz 2008. godine koja je pokazala da cijena utječe na percepciju kvaliteta.

Klix.ba

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti javno objavljena.Potrebna polja su obilježena *

*