Pad potražnje za novim automobilima na evropskom tržištu, pad potražnje za novim automobilima na evropskom tržištu

Registracija novih automobila na evropskom tržištu je za prvih osam mjeseci ove godine manja za 3,2 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, a registrirano je 10,5 miliona novih automobila, …

… podaci su Udruženja europskih proizvođača automobila (ACEA). Na četiri od pet velikih europskih tržišta registriran je pad potražnje dok je samo na njemačkom tržištu u tom razdoblju zabilježen blagi rast potražnje od 0,9 posto.

Proizvođač s najvećim udjelom u europskom tržištu automobila za prvih osam mjeseci ove godine je bila grupa Volkswagen s 24,8 posto.

Dok je u mjesecu kolovozu registracija novih osobnih automobila na tržištu Europe bila manja za čak 8,4 posto, u srpnju je zabilježeno povećanje za 1,4 posto.

Srpanjsko povećanje je rezultat povećane potražnje u srednjoeuropskim zemljama, gdje su registracije novih automobila porasle za 13,4 posto.

Veliki pad prodaje u kolovozu ove godine, je uglavnom rezultat visoke poredbene osnovice, jer je u kolovozu 2018. godine, zbog očekivanog skorog uvođenja novog testa emisije štetnih ispušnih plinova WLTP, zabilježen izniman rast prodaje od čak 31,2 posto, stoji u priopćenju ACEA-e.

Tako je na svih pet najvećih europskih tržišta u kolovozu zabilježen pad, posebno u Španjolskoj i Francuskoj gdje je registracija novih automobila smanjena za 30,8 posto odnosno 14,1 posto.

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti javno objavljena.Potrebna polja su obilježena *

*