Novo lice u svetu mode – lepota je tu i u osmoj deceniji

Novo zaštitno lice čuvene modne kuće Sen Loran je muzičarka Džoni Mičel (71), jedna od najuticajnijih kantautorki čije su note i stihovi uticali na niz drugih muzičara i muzičarki.

Poznata kao jedan od glasova koji je oblikovao muzičku scenu druge polovine XX veka, naročito kada su kantautorke u pitanju, Džoan Mičel je poslednjih godina živela u svojevrsnoj izolaciji, izbegavajući medije i tek s vremena na vreme dajući intervjue.

Međutim, kraj 2014. godine obeležila je nova kompilacija njenih hitova kojom povezuje svoje pesme na nov način, pokazujući da ljubav ima nebrojeno mnogo lica.

Kompilacija “Love Has Many Faces: A Quartet, a Ballet, Waiting to Be Danced” vratila je Džoni Mičel u medije, a posebnu pažnju privukla je početkom ove godine, kada je saopšteno da je upravo ona novo zaštitno lice kompanije Sen Loran (Saint Laurent).

Mičel je angažovana kao deo posebnog muzičkog projekta kuće Sen Loran, a pre nje u iste svrhe bili su angažovani i Čak Beri, Kim Gordon, Merilin Menson, Kortni Lav i drugi…

Foto editorijal koji prati kampanju potpisuje Hedi Slimejn, a fotografije su usnimljene u kući Džoni Mičel.

Ovom kampanjom nastavljen je novi trend angažovanja starijih zvezda koje svojom lepotom i iskustvom plene u velikim kampanjama.

Nedavno je i brend Selin (Céline) umesto mlađih modela angažovao osamdesetogodišnju američku književnicu Džoan Didion, koja će biti njihovo zaštitno lice za prolećnu kolekciju ove godine.

(B92)

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti javno objavljena.Potrebna polja su obilježena *

*