NLB banka dobitnik priznanja Zlatni BAM za „Poseban doprinos u sferi društveno-odgovornog poslovanja“

Na tradicionalnoj manifestaciji “Večer bankara”, koja je sinoć održana u organizaciji finansijsko-poslovnog magazina „Banke i biznis“ i ove godine su, na osnovu revidiranih izvještaja o poslovanju banaka u Bosni i Hercegovini, odabrane one najuspješnije. NLB Banka d.d. Sarajevoje ovogodišnji dobitnik priznanja Zlatni BAM i to u kategoriji „Poseban doprinos u sferi društveno-odgovornog poslovanja“.

NLB Banka svoju društvenu odgovornost pokazala je posebno u proteklom periodu kada je brojnim projektima pomogla onima kojima je pomoć bila najpotrebnija. Donirali su značajna sredstva zdravstvenim ustanovama,i to Kliničkom centru Univerziteta u Sarajevu i Univerzitetskom Kliničkom centru Tuzla za nabavku sanitetskog materijala u cilju prevencije širenja koronavirusa, pomogli su i bolnicama u Mostaru i Zenici, te kantonalnoj bolnici u Goraždu, kojoj su donirali hemodijalizni aparat za uspostavu hemodijaliznog centra za pacijente ovog kantona.

„Posebnu pažnju u proteklom periodu posvetili smo mikro i malim preduzećima, gdje smo im u sklopu projekta #OkvirPomoći, zajedno sa svojim partnerima, omogućili besplatno oglašavanje. Cilj nam je bio da im pomognemo da se za njih čuje, da pokažemo da u Bosni i Hercegovini imamo vrijedne brendove i privrednike kojima je neophodna podrška kako bi uspjeli i razvijali svoje biznise i dalje. Drago mi je da smo ovim projektom zaista skrenuli pažnju javnosti na njih, a i povratne informacije koje smo dobili od samih privrednika su više nego pozitivne. Sa pomoći nastavljamo i dalje“, poručila je Lidija Žigić, predsjednica Uprave NLB Banke d.d. Sarajevo.

Poslovna strategija NLB Banke d.d. Sarajevo se zasniva na strategiji koja se fokusira na tri najvažnija stuba: usmjerenost na klijente, poboljšanje kvaliteta života, te ono što je za NLB grupaciju jedinstveno – nastavit će da ovaj region posmatraju kao svoj dom. Misija Grupacije i jeste da ovaj region učini lijepim mjestom za život, da olakša i pomogne svojim klijentima/sugrađanima u svim izazovima sa kojima se suočavaju. I u narednom periodu aktivnosti Banke će biti usmjere kao tim ciljevima, kako bi u konačnici ostvarili i poslovne ciljeve, a to je pozicioniranje NLB-a kao regionalnog šampiona.

„Mi smo iz ovog regiona i razumijemo potrebe građana i poslovni razvoj. To je naša prednost, alii obaveza da brinemo o svojim klijentima. Ujedno je to i velika odgovornost, ali smatramo da mi to možemo, jer želimo biti tu za svoje klijente. Za sve što dolazi“, istakla je Žigić.

(RTV7)

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti javno objavljena.Potrebna polja su obilježena *

*