Amerikanci u izbornoj noći bili jedinstveni u hrani: Jeli i pili šta su stigli

Nezavisno od političkih sklonosti, Amerikanci su u izbornoj noći bili jedinstveni – pod stresom su konzumirali iznadprosječne količine hrane, pića i marihuane, čekajući ishod američkih predsjedničkih izbora.

Kako je odmicala izborna noć, tako je naglo i porasla dostava hrane i pića, kao i prodaja alkohola i trave.

Dostavna firma za alkoholna pića Drizly izvijestila je da je u odnosu na prethodna četiri utorka potražnja porasla 68 posto. U glavnom gradu Washingtonu skočila je čak 133 posto, u New Yorku 110 posto.

Nešto umjereniji bili su potrošači u Los Angelesu – porast potražnje od tek 35 posto.

U tzv. demokratskim saveznim američkim državama u kojima posluje Drizly, potražnja je skočila 75 posto u odnosu na prethodna četiri utorka, dok je u republikanskim saveznim državama potražnja porasla prosječno 33 posto.

Najviše su prodavalo vino (42 posto prodaje), pa “žestina” 41 posto i pivo 15 posto, objavila je ta bostonska firma.

Firma Eaze, koja prodaje marihuanu, imala je 17 posto porasta potražnje u Kaliforniji u poređenju sa prethodnim utorkom.

Prema trendovima koje je u utorak poslije podne zabilježio Google, najviše su se pretraživale riječi “pizza”, “kineska hrana”, “suši” i “meksička hrana u blizini”.

Fraze “pržena hrana u blizini” i “prodavnica alkohola u blizini” zabilježile su vlastiti rekord u “guglanju”, a jedan od komentatora upitao se kako je moguće da nakon 11 mjeseci epidemije koronavirusa još toliko ljudi to ne zna.

I pizzerije su zabilježile veliki porast potražnje koji se kretao i do trostrukog broja narudžbi u odnosu na uobičajeni promet utorkom.

N1

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti javno objavljena.Potrebna polja su obilježena *

*