Bingo grupacija akvizirala marketinšku agenciju Via Media

Bingo grupacija je sklopila dogovoro akviziciji sa vodećom bh. marketinškom agencijom Via Media d.o.o., čimesarajevska agencijapostaje njen sastavni dio. Kroz ovu akviziciju, grupacija pokazuje opredijeljenost za strateško investiranje u domaće potencijale i širenje poslovnog portfelja.

“Ova akvizicija za nas je posebna, jer je prva ove vrste u našoj grupaciji i jedna od najvećih u regionalnoj komunikacijskoj i kreativnoj industriji. Via Media, poznata po kreativnosti i stručnosti, grupaciji donosi nove mogućnosti i snažnu podršku u razvoju marketinga, s ciljem još jačeg pozicioniranje na tržištu, uz ubrzani razvoj svih brendova u vlasništvu kompanije.”, izjavila je Ljiljana Kunosić, CEO Bingo,Tuzla.

Agencija će nastaviti pružati usluge svim klijentima, iz već izgrađenog širokog portfelja, na lokalnom i međunarodnom nivou, koristeći isprobanu formulu koja kreativnost stavlja u službu postizanja izuzetnih poslovnih rezultata.

Ispred nas je uzbudljivo, novo poglavlje u razvoju Via Medie, domaće agencije, s internacionalnim renomeom. Imamo velikipotencijal za kreiranje pozitivnih promjena i inovacija na tržištu. Oduševljeni smo mogućnostima onoga što možemo postići zajedno.”,rekla je Vesna Beganović, partner i član uprave za strateški razvoj i inovacije, Via Media.

Partneri i osnivači agencije, Vesna Beganović i Berin Tuzlić, ostaju suvlasnici, dok poziciju CEO-a agencije preuzima Haris Mujanović.

“Biti dio jedne od najvećih domaćih poslovnih grupacija predstavlja veliku priliku, ali i izazov, u koji ulazimo kao iskusan tim vrhunskih komunikacijskih i kreativnih profesionalaca.  Pred nama je jedan uzbudljiv period, u kojem želimo Bingo, kao vodeći bh. maloprodajni lanac, te grupaciju u cijelosti, pretvoriti u poligon za stvaranje novih, jakih domaćih brendova sa regionalnim prisustvom. Naš zajednički model djelovanja će transformisati industriju i otvoriti nove perspektive.”

Via Media je osnovana 1997. godine kao pionir nove generacije, koja je imala značajnu ulogu u razvoju bosanskohercegovačkog i regionalnog tržišta komunikacija. Danas,  Via Media je jedna od vodećih agencija, poznatapo svojim višestruko nagrađivanim kampanjama, kreiranju i upravljanju brendovima, te uvođenju internacionalnih igrača na lokalno tržište. Posebno mjesto u agencijskom portfelju zauzimaju kampanje od javnog značaja za ciljne skupine širom regije, a dokaz visokog standarda profesionalnosti je i Godišnji sastanak guvernera Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) 2019. godine,čija je organizacija ocijenjena kao jedna od najboljih u historiji, od strane Predsjednika EBRD-a, Sume Chakrabartia.

Grupacija  Bingo je najveća domaća kompanija, te poslodavac, sa preko 9.000 uposlenika. Svoje poslovanje Bingo započinje 1993. godine. Do danas se profilirao kao vodeći maloprodajni lanac u BiH, u domaćem vlasništvu, sa više od 220 poslovnica i sedam shopping centara. Strateškim širenjem portfelja i nizom akvizicija u proteklih 20 godina,Bingo je investirao u revitalizaciju mnogobrojnih postrojenja širom BiH i spasio mnoga radna mjesta.Akvizicijama u svoje poslovanje uvodi idruge djelatnosti, iz različitih industrija, čime prerasta u vodeću grupaciju koja kontinuirano ulaže u razvoj bh. privrede (industrija deterdženata i proizvoda za domaćinstvo, proizvodnja flipsa, chipsa i drugih grickalica, proizvodnja jaja, uzgoj brojler pilića, proizvodnja tjestenine,proizvodnja začina i juha, tekstilna industrija, industrija namještaja, proizvodnja papirne konfekcije, pivara, proizvodnja šljunka, te proizvodnja i korištenje obnovljivih izvora energije i ugostiteljstva).

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti javno objavljena.Potrebna polja su obilježena *

*