Kampanja Ministarstva sigurnosti BiH “Ljudi nemaju cijenu”: Nemojte davati novac prosjacima

“Ljudi nemaju cijenu” moto je kampanje koju je danas pokrenulo Ministarstvo sigurnosti BiH s ciljem da ukaže građanima BiH na opasnosti i posljedice trgovine ljudima, javlja Anadolu Agency (AA).

Tom prilikom danas je ispred Katedrale Srca Isusova u Sarajevu održana konferencija za medije te je instaliran izlog u koji su glumci iz Bijeljine predstavili “žive lutke”, simbolizirajući na taj način žrtve trgovine ljudima.

Kampanja predstavlja dio šireg projekta unutar Strategije suprostavljanja trgovini ljudima u periodu između 2013. i 2015. godine.

Prema riječima Samira Rizve, državnog koordinatora za borbu protiv trgovine ljudima ispred ministarstva sigurnosti BiH, cilj kampanje je pored podizanja nivoa svijesti građana o opasnostima problema trgovine ljudima, ukazati na to kako da građani prepoznaju i reaguju na taj problem.

“Trgovina ljudima mijenja svoje oblike. U BiH nije samo slučaj da imamo prisutnu eksploataciju u seksualnoj industriji, nego se problem raširio i na iskorištavanje radne snage, djece, odraslih. Kada su u pitanju djeca to je prvenstveno problem organizovanog prosjačenja i učešća kriminalnih grupa u organizovanom prosjačenju”, kazao je Rizvo.

Dodao je kako su za ovu kampanju odabrana tri oblika trgovine ljudima, prvi je seksualna eksploatacija i sa tim povezani prisilni, odnosno ugovoreni brakovi, druga tema jeste eksploatacija radne snage, a treći prosjačenje odnosno zloupotreba djece u svrhu radne ekspolatacije.

Rizvo je ukazao i na činjenicu vrlo rijetkih slučajeva stvarnog prosjačenja, odnosno da se davanjem novca prosjacima i djeci ne pomaže njima, nego da se uglavnom radi o kriminalnim djelatnostima.

“Nemojte davati novac prosjacima. Ukoliko želite pomoći takvim ljudima postoje brojne vladine i nevladine organizacije kojima možete dati novac i na taj način biti sigurni da ste svoj novac dali u prave ruke”, poručio je Rizvo.

Današnjem programu ispred Katedrale prisustvovao je i Jay Singh u ime USAID-a, partnera ovog projekta.

(AA)

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti javno objavljena.Potrebna polja su obilježena *

*