“Ljubav je” i zvanično među pjesmama koje je publika najviše gledala

“Ljubav je”, pjesma koja će predstavljati Bosnu i Hercegovinu na ovogodišnjem Eurosongu u Štokholmu, nalazi se na sedmom mjestu najgledanijih spotova na YouTubeu.
Među 42 numere koje će publika imati priliku uživo da čuje u dvjema polufinalnim i jednoj finalnoj večeri izdvojilo se deset, a najgledanija je bila balada “Color of Your Life” Michala Szpaka koji predstavlja Poljsku.

Drugoplasirana na ovoj listi je Dami Im i “Sound of Silence”, pjesma s kojom će se predstaviti Australija, dok slijedi francuski predstavnik Amir na trećem mjestu.

Dodajmo i da su naše komšije iz Srbije u top 10, odnosno Sanja Vučić sa pjesmom “Goodbye (Shelter)”.

Nadamo se da će popularnost na YouTubeu rezultovati i dobrim plasmanom na ovom takmičenju.

Podsjetimo, naši predstavnici danas iz Tuzle polaze u Štokholm.

(Vijesti.ba / Klix.ba)

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti javno objavljena.Potrebna polja su obilježena *

*