Hrvatska od turizma inkasirala 8 milijardi eura

Rezultati u prvih sedam mjeseci potvrđuju da će ovo biti još jedna rekordna turistička sezona u Hrvatskoj, kako po zaradi koja će prvi put preći 8 milijardi eura tako i po broju gostiju, istaknuo je u ekskluzivnom intervjuu za Media servis tehnički ministar turizma Anton Kliman.
Hrvatski turizam nastavlja s uzlaznim trendom sedmu godinu za redom, pa je tako od početka godine do kraja juna zabilježeno čak 5 miliona noćenja više nego u istom periodu lani. Odlični rezultati nastavljeni su i u augustu.

‘Ono što možemo konkretno još reći je mjesec juli. Prošle godine je bilo 23 miliona noćenja u julu, a ove godine 26,6 miliona noćenja u julu. Dakle, plus je 3,6 miliona. Današnji dan u mjesecu augustu nam govori da imamo 21 milion noćenja do sada. Mi očekujemo do kraja mjeseca prebaciti 2 i pol do 3 miliona noćenja. Najave za septembar su izuzetno dobre. Sve hotelske kuće su prijavile dobre bukinge, kao i turoperatori. Dakle, i u septembru možemo očekivati rekodrne brojke i to nam daje za pravo da ćemo zaključiti godinu na razini od 5 do 7 posto povećanja u odnosu na prošlu godinu, kad se konsolidiraju svi podaci’, rekao je u intevjuu za Media servis resorni ministar Kliman.

Osim po broju gostiju, sezona će biti rekordna i po zaradi.

‘Ove godine će to biti sigurno prilično više od 8 milijardi eura. To je rezultat dobre organizacije javnog i privatnog sektora. Dakle, od HTZ-a, gradova, općina i Ministarstva turizma, ali i privatnog sektora koji se zaista trudi i nudi jednu dobru turističku infrastrukturu u vidu hotela, privatnog smješaja, kampova…’.

Investicije rastu: Otvoreno 40 hotela

Vjetar u leđa odličnim turističkim rezultatima daju i investicije koje rastu iz godine u godinu. Ove je sezone otvoreno 40 novih ili obnovljenih hotela, a u idućoj je u planu još njih 50. Gosti su zadovolnji kvalitetom hrvatskih hotela, ali nužno je da sve prati i javna infrastruktura, kaže Kliman.

‘Ako je destinacija sa 4 zvjezdice onda ona mora biti i destinacija sa 4 zvjezdice u svakom segmentu i mora biti izvrsna na toj razini, Dakle, sve ima svoju razinu, ali ona mora komunicirati i u javnom i u privatnom sektoru. Tada možemo govoriti da smo napravili dobar posao i da smo dobili tursitičku destinaciju’, rekao je Kliman.
(Vijesti.ba)

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti javno objavljena.Potrebna polja su obilježena *

*