RAK uputio preporuke operatorima javnih telekomunikacijskih mreža i usluga za postupanje u vanrednoj situaciji

S obzirom na značaj telekomunikacijskih usluga za građane Bosne i Hercegovine u vrijeme proglašene vandredne situacije, odnosno stanja prirodne ili druge nesreće u Bosni i Hercegovini povodom pandemije koronavirusa, Regulatorna agencija za komunikacije (Agencija) poziva operatore javnih telekomunikacijskih mreža i usluga da se pridržavaju sljedećeg:

·       Operatori telekomunikacija su dužni da pruže punu podršku svim nadležnim institucijama Bosne i Hercegovine, Federacije Bosne i Hercegovine, Republike Srpske i Brčko distrikta BiH u pogledu hitnog obavještavanja korisnika putem svih raspoloživih kanala oglašavanja  (SMS, email, sistemski generisane poruke, info kanala i slično).

·       Za vrijeme trajanja proglašenog vanrednog stanja, odnosno stanja prirodne ili druge nesreće, operatori telekomunikacija se pozivaju na zajedničko djelovanje i saradnju u pogledu tehničke podrške, otklanjanja smetnji i kvarova i dijeljenja kapaciteta, ukoliko bude nužno potrebno.

·       Operatori telekomunikacija dužni su da održe postojeći nivo i kvalitet usluga, te da nadležnim institucijama, organima i ustanovama obezbijede prioritet u odvijanju saobraćaja, ako bude zahtijevan, odnosno, po zahtjevu nadležnih organa, da osiguraju prioritetan pristup brojevima hitnih službi.

·       Za vrijeme trajanja proglašenog vanrednog stanja, odnosno stanja prirodne ili druge nesreće, operatori se pozivaju da ne mijenjaju opšte i posebne uslove poslovanja, kao i cijene svojih usluga.

·       Izuzetno, u cilju davanja pogodnosti korisnicima, operatori mogu privremeno ponuditi usluge u proširenom obimu ili sadržaju u odnosu na ugovoreni, bez ikakve dodatne naplate ili tereta za korisnike. U tom slučaju, operatori su obavezni Agenciji dostaviti obavještenje o proširenju obima ili sadržaja usluge.

·       O svakom značajnijem prekidu rada mreža i usluga operatori su dužni odmah obavijestiti Agenciju.

U pogledu odvijanja poslova na regulaciji tržišta telekomunikacija za vrijeme trajanja proglašenog vanrednog stanja, odnosno stanja prirodne ili druge nesreće, Agencija će prioritetno voditi postupke koji se tiču zahtjeva za dodjelu resursa telefonske numeracije i kodova, i radio frekvencija, u mjeri u kojoj se korištenje tih resursa tiče rješavanja novonastale situacije.

Imajući u vidu otežane uslove rada nosilaca dozvola, Agencija će omogućiti produženje rokova za dostavu odgovora i podataka po ranije dostavljenim nalozima.

U cilju poštivanja zdravstvenih normi, Agencija apeluje na nosioce dozvola da svu dokumentaciju dostavljaju isključivo putem redovne pošte ili e-mail adrese info@rak.ba .

Kontakti za više informacija: Jovana Čolić ili info@rak.ba .

(RTV7)

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti javno objavljena.Potrebna polja su obilježena *

*