dav

Održana 12. sjednica Kolegija gradonačelnika Tuzle

U petak, 12.11.2021. godine održana je 12. sjednica Kolegija gradonačelnika Tuzle. Sjednica je održana uz korištenje odgovarajućeg informaciono-komunikacijskog sistema (ZOOM aplikacija). Između ostalog, na sjednici su razmatrani i utvrđeni prijedlozi Odluke o načinu i kriterijima za uspostavu registra budžetskih korisnika Grada Tuzle i Odluke o radnom vremenu objekata u oblasti trgovine, ugostiteljstva, obrtničkih srodnih djelatnosti na području Grada Tuzle, Prijedlogom Odluke o radnom vremenu objekata u oblasti trgovine, ugostiteljstva, obrtničkih srodnih djelatnosti na području Grada Tuzle, u odnosu na dosadašnju Odluku, je propisano: minimalno radno vrijeme, uređenje radnog vremena subjekata koji se bave turističkom djelatnošću, duže radno vrijeme robnih kuća i tržnih centara u dane realizacije marketinških projekata unaprijeđenja prodaje, izmjena vremenskog intervala radnog vremena u obrtničkoj i djelatnosti srodnoj obrtničkoj, (radno vrijeme od 06:00 sati do 22:00 sati umjesto prijašnjih od 07:00 do 20:00 sati), uređenje radnog vremena tržnica(pijaca), sajmova, izložbi i povremenih načina obavljanja trgovinske djelatnosti, uređenje radnog vremena zdravstvenih apoteka, uvođenje mogućnosti radnog vremena dužeg od propisanog za trgovinske i ugostiteljske objekte (utvrđeni uslovi), radno vrijeme u doba novogodišnjih i državnih praznika, te su decidno navedeni organi nadzora Odluke.

Na Kolegiju gradonačelnika je utvrđen Prijedlog Odluke o izmjenama i dopunama odluke o postupku izbora i konačnog imenovanja članova organa upravljanja u javnim preduzećima, javnim komunalnim preduzećima, javnim ustanovama, javnim ustanovama za predškolski odgoj i zdravstvenim ustanovama čiji je osnivač ili suosnivač Grad Tuzla, kao i prijedlozi odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača za davanje u zakup poslovnih prostorija u vlasništvu Grada Tuzle. Svi prijedlozi odluka su upućeni Gradskom vijeću na razmatranje i usvajanje.

Nakon razmatranja Informacije Službe za opću upravu i zajedničke poslove o izmjeni obrazaca/zahtjeva, gradonačelnik je svim službama za upravu uputio zahtjev da sve obrasce i zahtjeve iz nadležnosti gradske uprave prilagode inicijativi da se rubrika “ime oca” zamijeni riječima “ime jednog roditelja”.

Grad Tuzla

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti javno objavljena.Potrebna polja su obilježena *

*