Kako unaprijediti proces registracije biznisa u Federaciji BiH?

U Gradskoj upravi Tuzla danas je  održan radni sastanak o temi “Kako unaprijediti proces registracije biznisa u Federaciji BiH”. Organizatori sastanka su Nezavisni biro za razvoj i  Grad Tuzla.

Sastanku su prisustvovali  predstavnici javne uprave, poslovnog i nevladinog sektora, te članovi mreže za lokalni ekonomski razvoj (LEDnet mreža).

Raspravljalo se o ključnim problemima vezanim za proces registracije poslovanja, sa fokusom na prepreke u registrovanju, obimnu proceduru, dug period i visoke troškove registracije poslovanja.

Zaključci sa ovog sastanka išli su u smjeru pojednostavljenja procedura, eliminisanja parafiskalnih nameta te ubrzavanja postupka kod rješavanja predmeta za otvaranje biznisa.

Prijedlozi će biti dostavljeni predstavnicima vlasti radi usaglašavanja i pokretanja procedura za poboljšanje administrativnog okvira u funkciji unapređenje poslovanja.  Cijene za registraciju, odnosno takse za registraciju biznisa u Tuzli su veoma povoljne. Sam proces, odnosno procedure dobijanja Rješenja su pojednostavljene, u skladu sa projektima Svjetske banke, koji su rađeni prije nešto više od dvije godine.

Skup je održan u sklopu projekta “Boljim poslovnim okruženjem do više radnih mjesta”, finansiran sredstvima Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID), u suorganizaciji Grada Tuzla, kao članice LEDnet mreže.

 

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti javno objavljena.Potrebna polja su obilježena *

*