U Gradskoj upravi Tuzla danas je održan radni sastanak o temi “Kako unaprijediti proces registracije biznisa u Federaciji BiH”. Organizatori sastanka su Nezavisni biro za razvoj i Grad Tuzla.
Sastanku su prisustvovali predstavnici javne uprave, poslovnog i nevladinog sektora, te članovi mreže za lokalni ekonomski razvoj (LEDnet mreža).
Raspravljalo se o ključnim problemima vezanim za proces registracije poslovanja, sa fokusom na prepreke u registrovanju, obimnu proceduru, dug period i visoke troškove registracije poslovanja.
Zaključci sa ovog sastanka išli su u smjeru pojednostavljenja procedura, eliminisanja parafiskalnih nameta te ubrzavanja postupka kod rješavanja predmeta za otvaranje biznisa.
Prijedlozi će biti dostavljeni predstavnicima vlasti radi usaglašavanja i pokretanja procedura za poboljšanje administrativnog okvira u funkciji unapređenje poslovanja. Cijene za registraciju, odnosno takse za registraciju biznisa u Tuzli su veoma povoljne. Sam proces, odnosno procedure dobijanja Rješenja su pojednostavljene, u skladu sa projektima Svjetske banke, koji su rađeni prije nešto više od dvije godine.
Skup je održan u sklopu projekta “Boljim poslovnim okruženjem do više radnih mjesta”, finansiran sredstvima Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID), u suorganizaciji Grada Tuzla, kao članice LEDnet mreže.