“Na početku godine bolidi bi trebali biti oko sekundu brži, a tokom godine normalna brzina razvoja je između 1 i 1.5 sekundi. Tako da bi do kraja sezone trebali biti brži oko dvije sekunde po krugu. Ako ćemo ići s mekšim gumama, bolidi bi mogli biti još brži. Ali moramo se sjetiti dodatne težine zbog halo sistema koji će ih stajati oko tri do četiri desetinke po krugu zbog težine i aerodinamičkoga uticaja”, rekao je Pirellijev Mario Isola.
Podsjetimo, bolidi su 2017. bili najbrži u historiji i postavili su apsolutne rekorde staza na svim suhim kvalifikacijama, a novi bolidi bit će još brži jer je novi tehnički pravilnik još uvijek svjež i ekipe još nisu izvukle maksimum iz pravila.
U prilog novim bolidima ne ide dodatna težina zbog halo sistema zaštite vozačeve glave koji je smješten visoko pa osim dodatne težine povećava i težište bolida te stvara dodatan otpor zraka.
(Klix.ba)