U Centru za socijalni rad Tuzla su, s dolaskom pandemije, bili prinuđeni promjeniti način rada i pružanja usluga kako bi zaštitili zdravlje uposlenika ali i korisnika. Korisnici prilikom ulaska u prostorije Centra moraju proći trijažni punkt, sve epidemiološke mjere sprovode se u samom objektu ali i na terenu.
I dalje su građanima na raspolaganju sve uobičajene usluge, s tim što ih u Centru posljednjih mjeseci zbog pandemije pružaju u većem obimu. Osim dodjele jednokratne pomoći, ugroženim građanima tokom pandemije uručena je i interventna pomoć koju je obezbjedio Grad Tuzla.
Građani sve više koriste i usluge bračnog i psihološkog savjetovališta, jer je primjetno da rastu problemi s kojima se suočavaju porodice i djeca. Također, tokom pandemije povećan je i broj nasilja u porodici, zbog čega je česta intervencija uposlenika Centra za socijalni rad Tuzla.
O ovim temama za Hroniku plus više govori Lejla Sadiković, direktorica Centra za socijalni rad.
(RTV7)