Facebook za tri mjeseca uklonio 11,6 miliona objava kojima su zlostavljana djeca

Facebook je objavio najnovije brojke kojima naglašava svoje napore da ukloni štetni sadržaj sa popularne platforme. Kako otkriva, za tri mjeseca uklonio je 11,6 miliona postova koji su se odnosili na zlostavljanje djece, golotinju i seksualno iskorištavanje djece.Uklanjanje ovih štetnih sadržaja provedeno je u periodu između jula i septembra 2019. godine. Facebook je prvi put objavio i brojke za Instagram, uključujući podatke o uklanjanju postova povezanih sa samoubistvom i samopovređivanjem.

Ovaj potez tehno giganta prati javna negodovanja zbog smrti 14-godišnje Molly Russell. Tinejdžerka se ubila 2017. godine, a njen otac tada je na njenom Instagram računu pronašao velike količine materijala o samoubistvu.

“Uklanjamo sadržaj koji prikazuje ili potiče na samoubistvo ili samopovredu, uključujući određene grafičke slike i prikaze u stvarnom vremenu za koje stručnjaci kažu da bi mogli navesti druge na loše ponašanje prema sebi”, napisao je u blogu Guy Rosen, potpredsjednik Facebooka.

Prema izvještaju o uklanjanju sadržaja kroz koje su zlostavljana djeca, 11,6 miliona objava odnosilo se na dječiju golotinju i seksualno uznemiravanje. Od toga je 754.000 postova uklonjeno sa Instagrama.

Više od 99 posto ovih sadržaja otkriveno je proaktivno, što ukazuje da se kompanija i dalje oslanjala na izvještaj trećih strana za oko 2,5 miliona objava koje su povezane sa samoubistvima i samopovređivanjima.

Facebooka je uklonio i 4,4 miliona objava povezanih s drogom, od čega 1,5 miliona sadržaja sa Instagrama. Također je uklonjeno i 2,3 miliona objava povezanih s prodajom vatrenog oružja, od čega 58.600 ovakvih objava sa Instagrama.

Popularna društvena mreža kaže da je uklonila i više od 99 poto sadržaja povezanih s terorističkim organizacijama, Al Kaidom i IDIL-om. Više od 130.000 terorističko-propagandnih objava uklonjeno je i sa Instagrama.

I pored velikih napora za uklanjanjem uznemirujućih i štetnih postova, buduće aktivnosti Facebooka za suzbijanjem štetnog sadržaja mogle bi biti ometane kroz strateški zaokret kojim Mark Zuckrberg želi pretvoriti društvenu mrežu u platformu brižniju prema privatnom životu korisnika, usmjerenu na povjerljivost.

(Klix.ba)

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti javno objavljena.Potrebna polja su obilježena *

*