NLB Banka: Kako podići penziju

NLB Banka d.d., Sarajevo u skladu sa preporukom Agencije za bankarstvo Federacije Bosne i Hercegovine, klijentima iznad 65 godina starosti (primarno penzionerima) ili Klijentima kojima je izdato Rješenje o samoizolaciji od strane nadležnog organa omogućila je preuzimanje penzija i drugih socijalnih primanja na sljedeći način:

  • Lično u poslovnicama Banke u periodu kada je dopušteno kretanje (od ponedjeljka, 06.04.2020. do petka 10.04.2020. godine u periodu od 8 do 12 sati. Posao u poslovnicama biti će organizovan tako da u ovom periodu penzioneri imaju prioritet prilikom pružanja usluge. Ljubazno vas molimo da se kod posjete poslovnici pridržavate mjera zaštite donesenih od strane nadležnih institucija.
  • Davanjem jednokratne Punomoći drugoj osobi da može podići određeni iznos novčanih sredstava u Vaše ime.

Molimo vas da prvo pozovete besplatni broj kontakt centra NLB Banke 0800 22 427 i detaljno se informišete o načinu na koji ćete preuzeti svoje penzije.

Do svojih primanja bez dolaska u poslovnicu Banke možete doći ukoliko podnesete zahtjev za ovlaštenje osobe od povjerenja. Ovlaštena osoba mora imati Punomoć koju ste vi vlastoručno potpisali.

Osoba kojoj dajete punomoć za podizanje vaše penzije, mora priložiti svoju i vašu ličnu kartu, kao i punomoć koju ste vi potpisali.

Bitno je naglasiti da je Punomoć jednokratna. Svaki slijedeći put pri podizanju penzije, potrebno je priložiti novu Punomoć koju ste prethodno vi potpisali.Nije neophodno da Punomoć bude ovjerena kod nadležnog organa.

Ukoliko želite, možete i sami napisati Punomoć, koja mora sadržati sljedeće informacije o vama:

  • Ime i prezime
  • JMBG
  • Adresa stanovanja
  • Broj lične karte
  • Broj kontakt telefona
  • Ime banke gdje imate otvoren račun
  • Iznos koji želite podignuti

kao i podatke osobe kojoj dajete punomoć:

  • Ime i prezime
  • JMBG
  • Adresa stanovanja
  • Broj lične karte
  • Broj kontakt telefona

Obavezno je da na Punomoći stoji vaš potpis i datum sačinjavanja.

VAŽNO: Za vrijeme obavljanja transakcije, službenik poslovnice telefonski kontaktira penzionera te dodatno potvrđuje podatke iz punomoći, te pravi kratke bilješke poziva uz potpis, te navedene sačuva uz isplatni listić, skeniranu ličnu kartu klijenta i punomoćnika, zadržava original punomoći i/ili original Rješenja o samoizolaciji ukoliko je Klijentu izdato isto od strane nadležnog organa, te evidentira broj telefona punomoćnika. Zato je važno da se dogovorite sa opunomoćenikom da u vrijeme kad ide u Banku da preuzme penziju bude dostupan na telefon. U protivnom Banka neće moći izvršiti provjeru.

Na osnovu gore navedenog, Banka isplaćuje traženi iznos uz dodatne limite:

  • Maksimalan iznos isplate je u visini jedne penzije;
  • Punomoć je jednokratna, odnosno važi za samo jednu transakciju;
  • Maksimalno jednom mjesečno se sredstva mogu podići sa računa na navedeni način;
  • Punomoćniku se ne može komunicirati stanje računa klijenta.

(RTv7)

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti javno objavljena.Potrebna polja su obilježena *

*

Ova web stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.