Zvanično pokrenuta kampanja „Prepoznaj domaće – Budi ponosan – Made in BiH“

Konferencijom za medije u prostorijama Privredne komore Tuzlanskog kantona juče je zvanično je počela medijska kampanja „Prepoznaj domaće – Budi ponosan – Made in BiH”.

Cilj kampanje, koju realizira marketinška agencija Koloseum u saradnji sa kantonalnom Privrednom komorom i Vladom Tuzlanskog kantona je podizanje svjesnosti građana o bitnosti kupovine i odabira domaćih proizvoda pri kupovini kao i kreiranje pozitivnijeg ambijenta za poduzetništvo u Tuzlanskom kantonu.
U ekonomskom sistemu BiH neophodno je sve njene građane podsjetiti ili naučiti koji su benefiti u kupovini i odabiru domaćih proizvoda i usluga ili kako ustvari funkcioniše fiskalni sistem naše države, rečeno je danas.
Održivi razvoj je politička plaforma EU i razvijenog svijeta i na toj strategiji se temelji dugoročno privredno gospodarska platforma opstanka.
Domaća proizvodnja je vrlo slabo zaštićena i proizvođači su prepušteni uvoznoj konkurenciji upitne kvalitete i roba.
„Pridružite nam se jer ova akcija svakako zaslužuje našu zajedničku pozornost ali i nudi konkretne indikatore kao što su nova zapošljavanja, sigurniji penzioni fondovi, bolja zdravstvena zaštita i kvalitetnije obrazovanje. Ovo nije oglašivačka kampanja nego poziv ili edukativna akcija čijim se pojedinačnim prihvatanjem vlastitog učešća  pridružujemo najuspješnijim kompanijama koje iskazuju svoju društvenu odgovornost prema vlastitoj zemlji” zajednički je poziv svih subjekata uključenih u realizaciju kampanje.
Koncept ovog projekta je da se restuktuiranjem naše svakodnevne potrošnje, odabirom domaćih proizvoda i proizvođača, uz isti kvalitet ali uz malo pažnje, život u BiH može učiniti kvalitetnijim i perspektivnijim.

 

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti javno objavljena.Potrebna polja su obilježena *

*