Sarajevo: Počinje kampanja za veći stepen zaposlenosti mladih

Kampanja za bolju zaposlenost mladih u BiH počinje danas u Sarajevu, a motivirana je činjenicom da je 63 posto mladih nezaposleno po čemu je BiH najlošije rangirana u Evropi, saopćeno je iz Agencije za rad i zapošljavanje BiH.

Osim nezaposlenosti, poseban problem predstavlja neaktivnost mladih na tržištu rada, te izuzetno mali broj onih koji se na dodatne načine usavršavaju i razvijaju svoje vještine. Prema istraživanju UN-a samo 25 posto mladih ima iskustvo sa neformalnim obrazovanjem, deset posto volontira i sedam posto mladih je član neke omladinske organizacije.

Studentima i predstavnicima omladinskih organizacija i medija danas će se obratiti partneri kampanje, zamjenik direktora Agencije za rad i zapošljavanje BiH Željko Rajić, direktorica Agencije za ravnopravnost spolova BiH Samra Filipović – Hadžiabdić, zamjenik direktora Švicarske agencije za međunarodnu saradnju David Kramer, predstavnik Fondacije Fridrih Ebert Nermin Kujović, profesorFakulteta političkih nauka Lejla Turčilo i direktor Omladinske informativne agencije BiH (OIA) Jan Kulenović.

Kampanja će trajati 40 sedmica i bazira se na novoj info platformi za osnaživanje mladih pod nazivom Hoću.ba.

Riječ je o posebnom servisu za informiranje 500.000 mladih i onih koji rade sa njima, kojima nudi više od 3.000 korisnih informacija godišnje kroz čitav set komunikacijskih alata od modernog web portala www.hocu.ba, društvenih mreža, on line magazina za nastavnike, Nevladine organizacije (NVO) i roditelje, video materijala pa do najava u elektronskim medijima, info radionica u školama, regionalnih prezentacija i dijaloga sa ključnim akterima i promotivnog učešća na drugim događajima za mlade.

Info platforma nastavlja desetogodišnju praksu informiranja mladih u BiH koju provodi OIA sa svojim Munja Inkubatorom, zbog osnaživanja, motiviranja i aktiviranja mladih u bh. društvu.

(bhrt.ba)

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti javno objavljena.Potrebna polja su obilježena *

*