Održana 10. vanredna sjednica Vlade TK

Nakon razmatranja radne verzije prijedloga Budžeta Tuzlanskog kantona za 2016. godinu, Vlada Tuzlanskog kantona je na danas održanoj vanrednoj sjednici konstatovala da je u ovoj verziji dokumenta izvršeno umanjenje bruto plaća i naknada zaposlenih.

S obzirom na to da nakon pregovora sa predstavnicima sindikata budžetskih korisnika oko smanjenja troškova na plaćama i naknadama zaposlenih, predstavnici sindikata nisu prihvatili ni jednu od ponuđenih varijanti, Vlada je zadužila Ministarstvo finansija da izvrši potrebno povećanje prihoda od indirektnih poreza kako bi se omogućilo nesmetano funkcionisanje instirucija Tuzlanskog kantona. Zaključcima je također zaduženo Ministarstvo finansija da u prijedlogu Budžeta Tuzlanskog kantona za 2016. godinu određene budžetske organizacije planira na nivou izvršenja Budžeta Tuzlanskog kantona za 2015. godinu.

Vlada TK donijela je odluke kojim prihvata tekst Anexa III Ugovora o komisionim poslovima od 29.9. 2011. godine koji će se zaključiti između Vlade Tuzlanskog kantona i Razvojne banke Federacije Bosne i Hercegovine kao i tekst Anexa IV Ugovora o namjenskom depozitu od 29.9. 2011. godine koji će se zaključiti između Vlade Tuzlanskog kantona i Razvojne banke Federacije Bosne i Hercegovine.

Vlada TK donijela je Odluku kojom daje saglasnost na Drugi Program mjera za socijalno zbrinjavanje zaposlenika koji su u procesu stečaja, likvidacije, restrukturiranja i privatizacije preduzeća ostali ili ostaju bez posla, koji je donio Upravni odbor JU Služba za zapošljavanje Tuzlanskog kantona. Iznos sredstava za realizaciju ovog Programa je 83.475,62 KM za uvezivanje radnog staža pet radnika preduzeća „Polet” Kladanj i tri radnika „Unioninvest – mašinska montaža, d.o.o. Cilj Vlade TK i Ministarstva za rad, socijalnu politiku i povratak je da svim zaposlenim koji su stekli uslove za penzionisanje, kao i za one zaposlenike za čijim radom je prestala potreba u društvima sa većinskim državnim kapitalom u kojima Vlada TK vrši prava i obaveze upravljanja, sa sjedištem na području TK-a, omogući uvezivanje penzionog staža. Sredstva za provođenje ovog programa obezbjeđena su iz Budžeta Tuzlanskog kantona i deponovana kod Razvojne banke FBiH (sredstva na escrow računu). Realizacija sredstava bit će izvršena putem JU-a Služba za zapošljavanje Tuzlanskog kantona. Programom je predviđen način realizacije programa, procedure koje se moraju ispoštovati, kao i dokumenti koji se trebaju priložiti za privredna društva u fazi restruktuiranja, kao i za ona koja su u fazi stečaja, likvidacije ili privatizacije. Programom je također predviđen način utvrđivanja broja zaposlenika koji se zbrinjavaju po ovom Programu kao i procedure donošenja odluka.

Vlada TK donijela je Odluku kojom daje saglasnost na Odluku Ministarstva za rad, socijalnu politiku i povratak od 27.11.2015. godine o utvrđivanju rasporednog naloga o visini finansijskih sredstava za nabavku ogrjeva za potrebe raseljenih osoba u kolektivnim i individualnim smještajima u ukupnom iznosu od 63.810,00 KM. Iznos od 29.036,00 KM odobren je za nabavku ogrjeva za potrebe 122 porodice u kolektivnim smještajima na području Tuzle. Za 41 porodicu u kolektivnom smještaju u Banovićima izdvojeno je 10.414,00 KM dok je za 11 porodica u Gračanici namijenjeno 2.662,00 KM. Za kolektivni smještaj 9 porodica u Kladnju izdvojeno je 2.358,00 KM a za 32 porodice u Srebreniku 8.000,00 KM kao i 11.340,00 KM za nabavku ogrjeva 45 porodica u kolektivnom smještaju u Srebreniku. Pravo na finansijska sredstva za nabavku ogrjeva imaju raseljene osobe nastanjene u kolektivnim smještajima izgrađenim, rekonstruisanim i adaptiranim za potrebe raseljenih na području Tuzlanskog kantona, čiji prihod po članu domaćinstva ne prelazi 14 % prosječne
plate u Tuzlanskom kantonu. Također je određena i visina finansijskih sredstava za nabavku ogrjeva po jednom domaćinstvu koja iznosi u Tuzli 238 KM, Banovićima 254 KM, Srebreniku 250 KM, Kladnju 262 KM, Gračanici 242 KM, Živinicama 252 KM.

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti javno objavljena.Potrebna polja su obilježena *

*