Povodom obilježavanja 8. marta, Međunarodnog praznika žena, Bingo i prijatelji su organizovali kampanju pod nazivom “Pokažimo da nam je stalo“ .Cilj kampanje jes podrška štićenicama Sigurnih kuća u Bosni i Hercegovini i ukazivanje na važnost žene u društvu.
“Međunarodni dan žena je samo jedan dan u godini kada se u javnosti govori o položaju žena u prošlosti i sada. I dalje postoje problemi koji nisu prevaziđeni i zbog kojih se žene još uvijek nalaze u podređenom ili ugroženom položaju. Samo kampanjama poput ove i konstantnim skretanjem pažnje na ulogu žene, možemo prevazići takve probleme.Naši partneri su prepoznali Bingovu inicijativu i pružili podršku u kampanji. Planirano je da se u toku promotivnog perioda od 3. do 13. marta prikupe sredstva za pomoć štićenicama 8 sigurnih kuća širom naše zemlje. U tom periodu, naši kupci koji se odluče za Nivea, Didaco, Kraš ili Adler proizvode koji su obuhvaćeni kampanjom , direktno će doprinijeti donaciji. Tim povodom smo i snizili cijene artikala čijom se kupovinom učestvuje u ovoj društveno-odgovornoj kampanji. Tako će u toku kataloške akcije odabrani proizvodi kupcima biti dostupni po još nižim cijenama. U BiH postoji 8 sigurnih kuća sa oko 170 raspoloživih mjesta. 8. marta ćemo uručiti donaciju u visini 9000,00 KM sigurnim kućama, a štićenicama svih 8 kuća ćemo poslati poklone, bez obzira na to što kampanja traje do 13. marta. Želimo ih obradovati upravo na Dan žena”, poručuju iz kompanije BINGO.
(RTV7)