BINGO: Kampanja za 8. mart “Pokažimo da nam je stalo”

Povodom obilježavanja 8. marta, Međunarodnog praznika žena, Bingo i prijatelji su organizovali kampanju pod nazivom “Pokažimo da nam je stalo“ .Cilj kampanje jes podrška štićenicama Sigurnih kuća u Bosni i Hercegovini i ukazivanje na važnost žene u društvu.

“Međunarodni dan žena je samo jedan dan u godini kada se u javnosti govori o položaju žena u prošlosti i sada. I dalje postoje problemi koji nisu prevaziđeni i zbog kojih se žene još uvijek nalaze u podređenom ili ugroženom položaju. Samo kampanjama poput ove i konstantnim skretanjem pažnje na ulogu žene, možemo prevazići takve probleme.Naši partneri su prepoznali Bingovu inicijativu i pružili podršku u kampanji. Planirano je da se u toku promotivnog perioda od 3. do 13. marta prikupe sredstva za pomoć štićenicama 8 sigurnih kuća širom naše zemlje. U tom periodu, naši kupci koji se odluče za Nivea, Didaco, Kraš ili Adler proizvode koji su obuhvaćeni kampanjom , direktno će doprinijeti donaciji. Tim povodom smo i snizili cijene artikala čijom se kupovinom učestvuje u ovoj društveno-odgovornoj kampanji. Tako će u toku kataloške akcije odabrani proizvodi kupcima biti dostupni po još nižim cijenama. U BiH postoji 8 sigurnih kuća sa oko 170 raspoloživih mjesta. 8. marta ćemo uručiti donaciju u visini 9000,00 KM sigurnim kućama, a štićenicama svih 8 kuća ćemo poslati poklone, bez obzira na to što kampanja traje do 13. marta. Želimo ih obradovati upravo na Dan žena”, poručuju iz kompanije BINGO.

(RTV7)

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti javno objavljena.Potrebna polja su obilježena *

*