Grad Tuzla pokreće on-line servis: Prijavite problem, odgovor za 72 sata!

U Međunarodnom ateljeu Ismet Mujezinović, u Tuzli, danas će biti upriličena prezentacija komunikacijske platforme “Centar 72”.
Ovaj servis omogučit će svim građanima i građankama Tuzle da u bilo kojem trenutku, 24 sata dnevno, postavljaju pitanja i prijavljuju uočene probleme na području grada, a koje su u gradskoj nadležnosti.

Nakon što se pitanje postavi na platformu, gradske službe pružat će odgovore građanima u roku od 72 sata. U taj rok se ne računaju neradni dani i praznici. Komunikacija je  potpuno transparentna, pomaže građanima da pitanje postave u adekvatnu kategoriju i garantira anonimnost korisnika platforme, čiji podaci se ne objavljuju.

Pitanja se mogu postavljati preko računara i putem pametnih telefona, a po potrebi lokacija se može označiti na mapi grada i uz nju postaviti fotografija.

Pokretanje  komunikacijske platforme “Centar 72” omogućeno je, u sklopu projekta “Podrška inicijativi za otvorenu vlast” od strane Ambasade Ujedinjenog Kraljevstva u Bosni i Hercegovini.

(Tuzlainfo.ba)

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti javno objavljena.Potrebna polja su obilježena *

*