Realiziovana još jedna kampanja „Iz ljubavi prema domaćem“

„Kreativa marketing“ doo Tuzla uz podršku najvećeg trgovačkog lanca u našoj zemlji „Bingo“ doo Tuzla, realizuje kampanju „Iz ljubavi prema domaćem“. Danas je kampanja provedena u Bingovom marketu na Ircu.

Na poziv organizatora za sada se odazvalo osam domaćih proizvođača, koji su prepoznali važnost i smisao kampanje. Prema riječima Mire Isović direktorice „Kreativa marketing“ doo Tuzla, cilj im je da narednom periodu što više domaćih brendova bude zastupljeno u kampanji.

„Kampanju realizujemo sa isključivo domaćim proizvođačima i uglavnom u Bingovim objektima. Ranije smo radili i degustacije, ali obzirom da je mjesec Ramazan, sada se rade samo promocije kako bi kupce upoznali sa novim domaćim proizvodima“, kazala je Isović.

Ovo nije jedina kampanja koju trgovački lanac „Bingo“ realizuje kako bi promovisao domaće proizvode. U saradnji sa udruženjima i organizacijama već ih je bilo nekoliko. Prema riječima PR-a kompanije Tatjane Paunoski, uvijek su otvoreni za saradnju sa svim domaćim proizvođačima, što je primjetno i na njihovim policama.

„Obzirom da naši kupci imaju naviku da već kupuju domaće, sve češće gledaju ko je proizvođač i odakle potiče proizvod, ali i njegov kvalitet, možemo reći da svaka kampanja ima svoj efekat i rezultate. Međutim, treba nastaviti podsjećati ne samo kupce koji su trenutno tu, nego i mlade naraštaje učiti šta treba da rade, kako treba da kupuju i na šta da obraćaju pažnju“, izjavila je Tatjana Paunoski.

Kampanju su podržali i ministri u Vladi TK, koji su istakli važnost kupovine i podrške domaćim proizvođačima. Svi učesnici kampanje „Iz ljubavi prema domaćem“, pozvali su građane da kupovinom proizvoda sa kodom 387, pomognu novom zapošljavanju i razvoju domaće privrede. Osim Tuzle, aktivnosti su realiziovane u Živinicama, Gračanici, Gradačcu, Lukavcu, Srebreniku i Kalesiji.

(RTV7)

 

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti javno objavljena.Potrebna polja su obilježena *

*