FACEBOOK, Twitter i još 30 svjetskih medija pridružilo se mreži izdavačkih i tehnoloških kompanija u borbi protiv lažnih vijesti i unapređenju kvalitete informacija na društvenim mrežama, javljaju agencije.
Koalicija First Draft, osnovana 2015. uz podršku Googlea, objavila je da će sastaviti kodeks djelovanja, poticati novinarsku pismenost među korisnicima društvenih mreža i pokrenuti platformu na kojoj će članovi moći provjeriti vjerodostojnost upitnih medijskih informacija.
Članovi skupine su, među ostalima, CNN, Washington Post, New York Times, agencija France-Presse, YouTube, Telegraph, australski ABC i Al-Jazeera. Facebook je s 1,7 milijardi korisnika najveća društvena mreža i često ga se kritiziralo za širenje lažnih vijesti i dezinformacija.
Twitter ima 140 milijuna korisnika, ali je ključan za širenje izvanrednih vijesti. “Filtriranje lažnih informacija može biti teško. Čak i kada mediji dijele priče koje su provjerene i kontrolirane, svako od nas potencijalni je izvor informacije koja se može objaviti na internetu”, kazala je izvršna direktorica First Drafta Jenni Sargent.
(Buka.ba)