Njihov sistem za oglašavanje koristi sve te informacije uglavnom kako bi vam prikazali oglase za koje misle da će biti uspješni ili korisni, a zahvaljujući tim algoritmima Facebook je i postao toliko uspješan – no oni uglavnom ostaju skriveni.
Profile o vama grade iz ogromnog seta različitih podataka. Mogu pratiti ako ste lajkovali neki status i zaključiti sviđa li vam se neki film. Fotografija iz nekog kafića, pjesma koju ste podijelii, komentar na članku o uređenju doma ili promjena statusa veze – sve su to dijelići informacija koje im pomažu da slože bolju sliku o vama. Ti podaci ne dolaze nužno samo s Facebooka.
Like tipke su gotovo na svakoj stranici na internetu i mogu pratiti što ste gledali, a Facebook koristi Instagram i WhatsApp koji su u njihovom vlasništvu kako bi obogatili bazu podataka, prenosi Independent.
No, ProPublica piše i da ne dolazi sve to nužno samo od interakcije s Facebookom, prenose 24sata.hr.
Kako navode, Facebook “kupuje podatke o korisnicima”, njihovim kreditima, vozilima, navikama oko kupovanja od kompanija koje se bave prikupljanjem tih informacija. Zbog toga su i napravili Chrome ekstenziju koja omogućuje da vidite što sve Facebook zna o vama.
(Vijesti.ba)