Crveni tepih iz Cannesa postaje torba, futrola i još mnogo toga, a evo i kako

Datum:

Crveni tepih Kanskog filmskog festivala, simbol glamura i prestiža, sada ima novu ulogu, onu ekološki prihvatljivog materijala koji nastavlja živjeti u kreativnim rukama umjetnika i dizajnera.

Nakon što je ceremonijalno korišten od 13. do 24. maja, tepih je uklonjen i ponuđen na prodaju po cijeni od jednog eura po kilogramu, u sklopu inicijative za smanjenje otpada i promociju cirkularne ekonomije.

Ovaj tepih, težak oko 1.500 kilograma, sada se nalazi u Marseju, gdje ga prikuplja i obrađuje udruženje La Réserve des Arts. Nakon čišćenja i obrade, materijal se koristi za izradu različitih predmeta, od torbi i futrola do scenografskih elemenata i dekoracija za ceremonije.

Ova praksa ne samo da smanjuje količinu otpada, već i pruža priliku za stvaranje jedinstvenih i ekološki prihvatljivih proizvoda, kazali su stručnjaci.

Ovaj korak je dio šire strategije Festivala, koji od 2021. godine implementira mjere za smanjenje svog ekološkog otiska. To uključuje smanjenje volumena crvenog tepiha, korištenje recikliranih materijala, eliminaciju plastičnih boca i uvođenje električnih vozila u flotu festivala.

Cilj je smanjiti emisiju ugljen-dioksida i promovirati održivost u filmskoj industriji, objasnila je Žana Re, koordinatorka Udruženja za rukovanje otpadom u kreativnom svijetu, koje Kanski festival plaća radi “revalorizacije” svojih tepiha.

Podijeli:

spot_img

Povezano
INFO