Broj registracija novih Teslinih automobila u Evropi pao je za 27,9 posto u maju u poređenju sa istim mjesecom prošle godine. To je ujedno peti mjesec zaredom u kojem je zabilježen pad prodaje američke marke.
Ovaj pad dolazi uprkos povećanju ukupne prodaje električnih vozila na evropskom tržištu za 27,2 posto. Novi Model Y jednostavno više nema dominaciju koju je imao prije, dok konkurentski proizvođači električnih vozila lakše osvajaju tržište.
Prema podacima Evropskog udruženja proizvođača automobila (ACEA) ukupna prodaja automobila u Evropi porasla je za 1,9 posto. Najveći rast dolazi od plug-in hibrida i vozila na alternativna goriva.
Prodaja Tesle u Evropi pada već pet mjeseci zaredom jer kupci biraju jeftinija kineska električna vozila, a u nekim slučajevima i protestuju protiv politika izvršnog direktora Tesle Elona Muska. Teslin tržišni udio u Evropi pao je na samo 1,2 posto u maju, u odnosu na 1,8 posto prije godinu dana.
Nedavno obnovljeni Model Y je lansiran kako bi osvježio Teslinu zastarjelu liniju vozila. Međutim, tradicionalni proizvođači automobila i kineski rivali ubrzano lansiraju električna vozila usred trgovačkih tenzija na relaciji Evropa-Kina i koriste benefite rasta tržišta.
Unatoč kumulativnom padu američkog brenda, Model Y je bio najprodavaniji električni evropski model protekli mjesec sa 10.357 registracija, što nije ni polovina nekadašnjeg učinka. Međutim, rivali, posebno oni iz VW Grupe su mu već za petama. Naime, odlični Škodin “električar” Elroq i u maju je bio sjajan, jer je pronašao put do 9.222 kupca.