Građanima Bosne i Hercegovine stižu nove SMS poruke koje pokušavaju zloupotrijebiti lične podatke ili novac korisnika, javlja N1. Iz JP BH Pošta upozoravaju građane da obrišu ovakve poruke, da ne odgovaraju na njih niti otvaraju linkove.
Primjer jedne od poruka glasi: „Vaš paket je stigao u skladište i ne može biti isporučen zbog nepotpune adrese. Molimo upotrijebite poveznicu u nastavku da potvrdite svoju adresu u roku od 12 sati,“ uz navodni potpis BH Pošte. U drugoj varijanti poruke, pošiljatelji lažno tvrde kako je isporuka neuspešna zbog netačne adrese te traže dodatne podatke.
Iz BH Pošte ističu da je korištenje njihovog logotipa i lažnih domena sve češće zbog porasta digitalnih usluga i online transakcija. “Najčešće su meta prevare osobe koje vrše online prodaju ili kupovinu, a prepoznaju se po neznatnim razlikama u domeni i zahtjevu za ličnim podacima i podacima o bankovnim karticama,” napominju iz BH Pošte.
Građani se upozoravaju da BH Pošta nikada ne traži osjetljive podatke poput broja kartice, te svaki takav zahtjev smatraju pokušajem zloupotrebe, prenosi N1.