Godišnja karta za prijevoz u Beču košta 365 eura i popularnija je nego ikad, jer je sada čak 852.000 Bečlija posjeduje što je povećanje više od 30.000 za samo jednu godinu. Time već četvrtu godinu u Beču ima više korisnika godišnjih karata nego registrovanih automobila.
– Zadovoljni smo ovim
pozitivnim razvojem, sistemi javnog prijevoza koji tako dobro
funkcionišu ključni su doprinos zaštiti klime u našem gradu. Svako ko se
odluči za kartu javnog prijevoza, a ne za automobil, uštedi svake
godine 1,5 tona CO2 štetnog za klimu – rekla je članica gradske vlade za
javni prijevoz, Ulli Sima.
Građane širom Beča prevozi 129
autobusa, 28 tramvajskih i pet metro linija. Javni gradski prijevoz je
brz, pouzdan i ekološki prihvatljiv, a dnevno prelazi rutu od ukupno
1150 kilometara. Putnici se voze do najudaljenijih dijelova Beča i to po
veoma niskoj cijeni: godišnja karta iznosi samo jedan euro po danu, što
je u poređenju s drugim metropolama najjeftinija ponuda. U Berlinu
putnici godišnju kartu plaćaju 882 eura, u Hamburgu 1.988 eura, a u
Londonu oko 4.000 funti.
Kako bi javni prevoz i u budućnosti
ostao privlačan za putnike, bečko javno preduzeće Wiener Linien će u
narednoj godini uložiti 368 miliona eura u proširenje ponude i mjere
zaštite okoliša.
Prema podacima iz 2019. godine u Beču živi
1.897.491 stanovnika, što znači da je njih skoro 45 posto kupilo
godišnju kartu, saopćeno je iz EurocommPR Sarajevo.
(Vijesti.ba / FENA)