Generacija Z odbacuje CV i sve češće se za posao prijavljuje putem TikToka

0
8

Generacija Z mijenja način prijavljivanja na poslove odbacujući tradicionalne formate životopisa i umjesto toga izrađuje videozapise na TikToku.
Iako je ovaj trend naišao na mješovite reakcije, stručnjak za karijere Guy Thornton vjeruje da su TikTok prijave “odličan način za isticanje” u današnjem konkurentnom tržištu rada, prenosi magazin Indy100.

Korištenje Twittera kao platforme za prijavu na posao omogućava im da na brz i kreativan način predstave sebe. Umjesto da šalju dosadne životopise ili generičke propratne pisma, mladi ljudi snimaju videozapise u kojima odmah komuniciraju sa poslodavcima, pokazujući svoje vještine, osobnost i strast prema određenom poslu.

“Kako sve više ljudi bude uspješno dobivalo poslove pomoću ovih videozapisa, vjerojatno će se i drugi pridružiti ovom trendu s pravom”, dodao je Thornton i istakao kako su videoprijave već prilično uobičajene u procesu zapošljavanja.

Videozapisi na ovoj platformi omogućavaju mladima da na originalan način pokažu ne samo svoje profesionalne sposobnosti, već i svoju sposobnost da komuniciraju s publikom i budu prisutni na mreži, što je posebno važno u industrijama poput marketinga, medija i odnosa s javnošću.

Thornton je također napomenuo da platforma LinkedIn već odavno ohrabruju ljude da grade profesionalne identitete na mreži, “pa nije nerealno misliti da bi TikTok mogao postati još jedno sredstvo za zapošljavanje”.

Iako se ovaj pristup čini modernim i uzbudljivim, on također izaziva i podjele među stručnjacima. Kritičari smatraju da ovakav način prijave može biti površinski i nedovoljno ozbiljan, smatrajući da videozapisi ne mogu u potpunosti zamijeniti detaljan životopis i temeljitu analizu kvalifikacija.

No ipak, izgleda da za generaciju Z, koja većinu svog života provodi online, TikTok nudi savršenu priliku da iskažu svoje talente na vrlo originalan način.