Gradsko vijeće Tuzla: Rješenje problema javnog prevoza u Tuzli

Datum:

Na današnjoj sjednici Gradskog vijeća Tuzla, vijećnici su primili k znanju Informaciju o provedenom postupku  javne nabavke usluge obavljanja komunalne djelatnosti  javnog linijskog prevoza putnika na području grada Tuzle.  Obavljanje ove komunalne djelatnosti povjereno je preduzeću Gradski i prigradski saobraćaj, koje je jedino dostavilo prijavu.

Okvirni sporazum bit će zaključen na četiri godine, uz stalnu provjeru realizacije ugovorenog. 

Usvojene su i cijene. Cijena pojedinačne linijske vozne karte za gradske linije (linije od rednog broja 1 do 6) iznosi 1,50 KM, pojedinačne linijske vozne karte za prigradske linije (linije od rednog broja 7 do 15) 2,50 KM, mjesečne vozne karte za gradske linije 60,00 KM, mjesečne prigradske vozne karte 100,00 KM, polumjesečne vozne karte za gradske linije 50,00 KM a prigradske 70 KM.

Predviđena je  i doplatna karta. Nju će platiti lice  koje kontrolori zateknu u autobusu  bez kupljene karte, a koštat će 10 KM.

Penzioneri i osobe starije od 65 godina, djeca uzrasta do 6 godina, sve osobe u stanju socijalne potrebe čiji ukupan prihod po članu porodičnog domaćinstva ne prelazi 25% prosječne mjesečne neto plaće isplaćene u Federaciji Bosne i Hercegovine prema posljednjem objavljenom statističkom podatku, imat će besplatan prevoz.

Obavljanje javnog prevoza putnika  u gradu Tuzla po ovom modelu trebalo bi početi od 1. avgusta ove godine.

IzvorRTV7

Podijeli:

spot_img

Povezano
INFO

Usvojen prijedlog gradonačelnika na Gradskom Vijeću Tuzla: „Tuzla rješava – javni prijevoz za sve!“

Na sjednici Gradskog vijeća Tuzla usvojene Odluka o utvrđivanju...

Požari u Tučepima i Podgori, policija pozvala građane da prijave sumnjive osobe

Požari koji su danas poslijepodne izbili na dva mjesta...

Državljanin BiH za kojim je raspisana tjeralica uhićen u Crnoj Gori

Policija u Budvi uhitila je državljanina BiH čiji su...

Obračun kod iranske ambasade u Londonu, ima teško povrijeđenih

Šest osoba uhapšeno je jutros u blizini iranske ambasade...