Netflix “eksplodirao”

Datum:

Kompanija je zabilježila povećanje prihoda od 17% u odnosu na prethodnu godinu i porast profita od 44%, dok je tokom tromjesečnog perioda ostvarila jači rast pretplatnika od očekivanog.

Netflix je ovaj rast pripisao mješavini snažnog učinka od strane velikog broja svojih naslova i kontinuiranoj koristi od plaćenog dijeljenja sadržaja.

Rast pretplatnika od 16,5% u tromjesečju nastavio je da podstiče vodeću poziciju Netflixa u striming industriji, dok se njegovi rivali — Disney, Warner Bros. Discovery, Paramount i NBC Universal — bore da sustignu Netflix i ostvare profit u svom “direct-to-consumer” poslovanju.

Uprkos snažnim rezultatima, Netflix je upozorio da će plaćeni neto dodaci u trećem kvartalu 2024. biti niži nego u periodu od prije godinu dana jer se uticaj plaćenog dijeljenja smanjuje. Takođe očekuje da će globalni prosječan prihod po plaćenom članu biti približno jednak u odnosu na prethodnu godinu u trećem tromjesečju

Netflix planira da potroši 17 milijardi dolara na sadržaj 2024. godine, u odnosu na 12,6 milijardi dolara koliko je potrošio 2023. godine.

Podijeli:

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Povezano
INFO

Učenici Građevinsko-geodetske škole Tuzla realizuju projekat “Velikani BiH” (VIDEO)

Mnogo je velikih imena u BiH, o kojima trebamo...

Generacija Z odbacuje CV i sve češće se za posao prijavljuje putem TikToka

Generacija Z mijenja način prijavljivanja na poslove odbacujući tradicionalne...

Film “Bosanski lonac” osvojio nagradu publike na Matera Film Festivalu

Film Pave Marinkovića "Bosanski lonac" osvojio je nagradu publike...

Takmičarka iz Sarajeva svojevoljno napustila MasterChef: Želim kući, djeca me trebaju

U stres-testu za prolazak u top 14 u MasterChefu...