Kompanija je zabilježila povećanje prihoda od 17% u odnosu na prethodnu godinu i porast profita od 44%, dok je tokom tromjesečnog perioda ostvarila jači rast pretplatnika od očekivanog.
Netflix je ovaj rast pripisao mješavini snažnog učinka od strane velikog broja svojih naslova i kontinuiranoj koristi od plaćenog dijeljenja sadržaja.
Rast pretplatnika od 16,5% u tromjesečju nastavio je da podstiče vodeću poziciju Netflixa u striming industriji, dok se njegovi rivali — Disney, Warner Bros. Discovery, Paramount i NBC Universal — bore da sustignu Netflix i ostvare profit u svom “direct-to-consumer” poslovanju.
Uprkos snažnim rezultatima, Netflix je upozorio da će plaćeni neto dodaci u trećem kvartalu 2024. biti niži nego u periodu od prije godinu dana jer se uticaj plaćenog dijeljenja smanjuje. Takođe očekuje da će globalni prosječan prihod po plaćenom članu biti približno jednak u odnosu na prethodnu godinu u trećem tromjesečju
Netflix planira da potroši 17 milijardi dolara na sadržaj 2024. godine, u odnosu na 12,6 milijardi dolara koliko je potrošio 2023. godine.