Netflix “eksplodirao”

Datum:

Kompanija je zabilježila povećanje prihoda od 17% u odnosu na prethodnu godinu i porast profita od 44%, dok je tokom tromjesečnog perioda ostvarila jači rast pretplatnika od očekivanog.

Netflix je ovaj rast pripisao mješavini snažnog učinka od strane velikog broja svojih naslova i kontinuiranoj koristi od plaćenog dijeljenja sadržaja.

Rast pretplatnika od 16,5% u tromjesečju nastavio je da podstiče vodeću poziciju Netflixa u striming industriji, dok se njegovi rivali — Disney, Warner Bros. Discovery, Paramount i NBC Universal — bore da sustignu Netflix i ostvare profit u svom “direct-to-consumer” poslovanju.

Uprkos snažnim rezultatima, Netflix je upozorio da će plaćeni neto dodaci u trećem kvartalu 2024. biti niži nego u periodu od prije godinu dana jer se uticaj plaćenog dijeljenja smanjuje. Takođe očekuje da će globalni prosječan prihod po plaćenom članu biti približno jednak u odnosu na prethodnu godinu u trećem tromjesečju

Netflix planira da potroši 17 milijardi dolara na sadržaj 2024. godine, u odnosu na 12,6 milijardi dolara koliko je potrošio 2023. godine.

Podijeli:

Povezano
INFO

Danima traju dojave o bombama i u školama u Tuzli

Jutros je dojavljeno da je u Medicinskoj školi postavljena...

Šećerbegović: Želimo inspirisati mlade, posebno djevojke, da istraže mogućnosti u oblasti mašinskog učenja (Video)

Udruženje mladih žena „GirlTHing“ je započeo sa realizacijom projekta...

U Tuzli počinje “Vezeni most”, velika smotra dječijeg stvaralaštva (Video)

U Tuzli i Tuzlanskom kantonu od 16. do 19....