Broj tvrtki koje koriste umjetnu inteligenciju u svojim poslovnim procesima povećao se u gotovo svim sektorima.
U automobilskoj, elektroničkoj, farmaceutskoj i tekstilnoj industriji udio tih tvrtki bio je veći od 33 posto. Među pružateljima usluga ističe se djelatnost oglašavanja i istraživanja tržišta, gdje je taj udio iznosio 72 posto, dok je kod pružatelja IT usluga oko 60 posto. U sektoru maloprodaje umjetnu inteligenciju trenutačno koristi 22 posto tvrtki.
U građevinskoj industriji 11,6 posto tvrtki koristilo je umjetnu inteligenciju. U ovom sektoru je i najveći broj skeptika koji trenutno ne vide potencijal u korištenju ove tehnologije (oko 42 posto). Sličan udio institut bilježi i u ugostiteljstvu, točnije 40 posto.
Klaus Wohlrabe, voditelj istraživanja u Ifu, procijenio je da će se u budućnosti povećati broj tvrtki koje koriste umjetnu inteligenciju. “Tvrtke očekuju da će korištenje umjetne inteligencije povećati njihovu produktivnost za više od 10 posto”, naglasio je.
(seebiz)