Nanijeli ste svoj omiljeni parfem, no već nakon dva sata ga uopće ne možete osjetiti? Za ovaj slučaj postoji posebno objašnjenje.
Mnogo je faktora koji utječu na trajanje i projekciju parfema, a hemijska inženjerka Eva Viñas, stručnjakinja za istraživanje i razvoj poznate beauty kompanije Coty (grupe koja razvija mirise za kuće Gucci, Chloé i Calvin Klein), otkrila je zbog čega se događa ova pojava.
Svi priželjkuju postojan parfem pa je to često prilikom kupnje jedan od najvažnijih razloga za odabir, a Viñas savršeno poznaje hemiju parfema i njihovo trajanje.
– Kada biramo parfem, želimo trajanje i mirisnu projekciju. Potrošač želi da njihov miris traje, želi da ga drugi osjete i da bude primijećen. Važno nam je da nam se svidi čim ga isprobamo, da se dobro razvija na našoj koži i da kad npr. izađemo iz lifta ostavimo diskretan mirisni trag. Želimo da na našoj koži traje cijeli dan, a sve to nije lako. Tome moramo dodati višestruke faktore koji utječu na njegovo trajanje, a to znači da isti parfem niti miriše isto niti jednako traje na koži različitih osoba. To uvelike ovisi o tome kako ga svaka koža upija i o tjelesnoj temperaturi – kaže ona.
Takošer, naglašava da tjelesna temperatura najviše utječe na isparavanje nota parfema, što je viša temperatura, to je vjerojatnije da će parfem ispariti. Dodaje i da je miris najemocionalniji osjet.
– Kada mirišete, ne filtrirate parfem i upravo zato postoje određeni mirisi koji vas u trenutku mogu odvesti u prošlost i utjecati na raspoloženje – zaključila je Viñas.