Na gradilištu Pelješkog mosta dosad je montirano 79 segmenata čelične rasponske konstrukcije čija je ukupna dužina 1246,4 metra. To znači da je između kopna i poluotoka već postavljeno više od polovice mosta, ukupne dužine 2,4 kilometra, piše Večernji list.
Prema podacima Hrvatskih
cesta, ukupna dužina tih 79 segmenata iznosi 52 posto dužine mosta. Ti
segmenti montirani su na oba upornjaka i svih 12 stupova mosta, ali još
nisu svi međusobno povezani. Što se tiče ukupne dužine mosta koji je
spojen s kopna i s pelješke strane, u HC-u kažu da je, gledajući od
obale u kontinuitetu, do sada s kopnene strane spojeno 320 metara mosta,
a s pelješke 212 metara. Da bi most spojio kopno i Pelješac, montirat
će se i zavariti ukupno 165 segmenata čelične nosive konstrukcije.
List piše kako je dosad na gradilištu podignuto i montirano 48 posto tih segmenata, odnosno već spomenutih 79.
Što
se tiče dolazaka brodova iz Kine s dijelovima za Pelješki most,
predzadnja takva isporuka stigla je ovog mjeseca kada je na gradilište
isporučeno ukupno 38 novih segmenata. U HC-u kažu da se s tim segmentima
na gradilištu trenutačno nalazi ukupno 141 segment od predviđenih 165, a
to znači da će u zadnjoj isporuci, koja bi trebala biti izvršena 24.
svibnja, iz Kine biti dovezena posljednja 24 segmenta. Zadnji segment na
mostu trebao bi biti postavljen do početka listopada.
Istodobno s radovima na mostu punom parom grade se i pristupne ceste.
U
HC-u kažu da ti radovi teku prema planu pa se tako već ovog tjedna
očekuje probijanje drugog tunela Kamenice, dugog 499 metara.
Na
stonskoj obilaznici napreduju zemljani radovi na prvih devet kilometara
trase, kao i armirano-betonski radovi na vijaduktu Prapratno i mostu
Ston.
Također, probijeno je 0,8 od 1,2 kilometra tunela
Polakovica te 0,3 od 1,2 kilometra tunela Supava. Most Ston s obje
strane nastavljat će se izravno na ta dva tunela.
(Vijesti.ba / FENA)