Pitanje izazvalo lavinu reakcija na internetu: Zašto je slovo “N” crno na logotipu Nutelle?

Datum:

Pitanje zašto je slovo “N” u Nutelli crno, dok je ostatak logotipa crven, postalo je popularno na društvenim mrežama, a jedan korisnik je čak rekao: “Ne, baš sam ga htio pitati zašto je ‘N’ crno.” Drugi je odgovorio: “Otišao je prerano, sad nikada nećemo saznati.”

Međutim, odgovor na ovo pitanje Rivella je dao prije svoje smrti. Odluka o crnom “N” bila je rezultat problema s trgovačkim znakom.

Naime, 1964. godine, kada su Rivella i Michele Ferrero, sin osnivača Ferrera, stvorili kremasti namaz od lješnjaka pod imenom Supercrema gianduja, morali su promijeniti naziv zbog novog talijanskog zakona koji je zabranjivao korištenje riječi poput “super” u imenima proizvoda jer bi to moglo zbuniti potrošače.

Novi naziv, Nutella, nastao je kombinacijom engleske riječi “nut” (lješnjak) i talijanske “ella” (slatko), što je precizno opisivalo sadržaj proizvoda.

Međutim, prilikom pokušaja zaštite tog naziva kao trgovačkog znaka, naišli su na problem – postojala je već registrirana marka s istim imenom, ali u potpunosti crvenim slovima.

Kako bi izbjegli pravne smetnje i mogli registrirati svoj logotip, Rivella i Ferrero odlučili su promijeniti boju prvog slova iz crvene u crnu, čime je nastao danas prepoznatljiv vizualni identitet Nutelle.

Podijeli:

spot_img
spot_img

Povezano
INFO